Claudia Witjes
  • Home
  • Aanbod
    • Make-up
    • Haren
    • Bruiden
    • Kleuranalyse
    • Trainingen
  • About
  • Contact
Selecteer een pagina

Let’s connect!

β€œWil je iets boeken, een training volgen of heb je andere vragen?”

Let’s connect

Contactformulier

Vul hieronder je naam, mailadres in en waar je meer over wil weten of welke service je wil inplannen. Ik neem zo snel mogelijk contact op!

 

Algemene Voorwaarden

Privacy verklaring

Contact

  • Volgen
  • Volgen

claudiawitjes

πŸ–€ Hairstyliste
🀍 Visagiste
πŸ–€ PUNE advies & verkooppunt
🀍 Kleuranalyse
πŸ–€ Last but not least...trotse moeder van Liv & vriendin van Milko

Veel zon en gekleurd haar? Dan verkleurd het snel Veel zon en gekleurd haar? 
Dan verkleurd het sneller en wordt droger. 
Zonde van je kleur behandeling en gezond glanzend haar is natuurlijk altijd het mooist!
Daarom gebruik ik met dit weer de UV-Spray β˜€οΈ
Dit beschermd je kleur tegen vervagen en je haar tegen uitdrogen, een musthave tijdens dagen met veel zon!

Wil jij ook langer plezier van je kleur en gezond haar houden deze zomer? 

Stuur me een DM of WhatsApp en ik zet er 1 voor je weg

#healthyhaircolor #uvspray #haircolor
Nieuwe producten! Het was even zoeken maar ik heb Nieuwe producten! 
Het was even zoeken maar ik heb eindelijk iets gevonden waar ik echt enthousiast over ben 😍. 

De Micro Brow Liner is perfect voor wenkbrauwen met een natuurlijke uitstraling door de haarfijne strokes. Long lasting, waterproof & smudge-proof!
€20,95

Het Pro Powder Brow Pencil is perfect voor het ombre-effect. Een droge, niet vette punt voor een zacht, poederachtig effect. En een langdurige, precieze shape! 
€21,95

En als laatste de Eyebrow Gel, perfect om de haartjes zacht maar langdurig op de plaats te houden! Plakt niet, geen restjes, transparant en je voelt niet dat je iets op hebt. 
€20,95

Wil je weten wat het beste bij jou past?
Reageer ⬇️ of stuur een DM

#eyebrows #mrshighbrow #microbrowliner #browpencil
Dit idee had ik al langer 🎨 Ik wilde graag een go Dit idee had ik al langer 🎨

Ik wilde graag een goed visueel overzicht van alle kleuren zodat ik gericht kan pakken en jij makkelijk kunt kiezen bij een make-up advies of als aanvulling bij de kleuranalyse. 
Ziet het er fancy uit? Nee. 
Is het praktisch? Ja.

Alle kleuren staan op een witte ondergrond, hierdoor komen ze goed uit. 
Voor de oogschaduw is daarom de eyeprimer aan te raden en bij de lipstick kijken we altijd hoe het uitpakt op jouw lipkleur (zie eerdere posts hierover) πŸ’‹

#punecosmetics #lipstick #eyemakeup
Mijn persoonlijke favoriet! De eye primer van PU Mijn persoonlijke favoriet! 

De eye primer van PUNE breng ik dun aan voor ik met de oogmake-up begin. 

Waarom?
βœ“ het egaliseert de huid(skleur) 
βœ“ laat de kleuren nog mooier uitkomen
βœ“ de oogmake-up blijft de hele dag goed 
  zitten
βœ“ als je ouder wordt krijg je nou eenmaal 
  meer 'lijntjes en vouwtjes', de primer 
  zorgt ervoor dat de make-up hier niet in 
  gaat zitten maar goed op de plaats blijft

Dit is voor mij echt een basis product geworden! 
Alsof je een mooi blank canvas hebt waarop de kleuren nog veel mooier uitkomen 🎨

#punecosmetics #eyeprimer #eyemakeup
De mooie herfstkleuren buiten zijn weer de inspira De mooie herfstkleuren buiten zijn weer de inspiratie voor make-up πŸ‚πŸ
De bruine en rode kleuren die nu overal te zien zijn zijn ook prachtig om voor je oogmake-up en lippen te gebruiken. 

Dit is belangrijk om te weten zodat je miskopen voorkomt: 
βœ“ Welk contrast type ben je? Dit geeft je een richtlijn in hoe donker of licht je kunt gaan
βœ“ Passen de koele of warme tinten beter bij jou? Je wilt tenslotte geen gele tanden of er vermoeid uitzien 
βœ“ Wat wil je uitstralen? Mag het krachtiger of juist zachter zijn?

Er zijn heel veel tinten en producten maar 
"The best colour in the whole world is the one that looks good on you" 

Wil je hier meer over weten? 
⬇️
Alweer de 2e week dat ik aan het werk benπŸ˜ƒ. Nog n Alweer de 2e week dat ik aan het werk benπŸ˜ƒ. 
Nog niet fulltime en met iets meer pauzes maar tot nu toe gaat het goed. 

Veel afspraken zijn alweer ingepland en na 9 weken thuis komt nu het besef dat het nog maar 8 weken tot de Kerst is. 
De donderdagen in de salon staan al helemaal vol tot januari, de rest van de dagen schiet ook al op. 
Ik ga dit jaar geen extra (lange) dagen werken dus wacht niet te lang πŸ˜‰. 

Er zijn nog (beperkt) make-up adviezen en kleur analyses in te plannen. Hierbij komt nog een supertoffe nieuwe aanvulling, daarover deze week meer! 

Ik hoop vanaf nu weer lekker door te kunnen werken, maar alle appjes, kaartjes, bloemen enz hebben me enorm goed gedaan toen ik thuis zat! 
Ik heb het al vaker gezegd maar ik heb echt de leukste en liefste klanten ❀️
Dankjewel! πŸ™πŸ»
Volg op Instagram