Algemene Voorwaarden

 Algemene Voorwaarden Kapsalon

Behandelingsvoorwaarden

– Deze algemene voorwaarden gelden voor iedere overeenkomst tussen Claudia haar & make-up en de klant waarop deze algemene voorwaarden van toepassing heeft verklaard.

– Eventuele afwijkingen op deze algemene voorwaarden zijn slechts geldig indien deze uitdrukkelijk schriftelijk of digitaal zijn overeengekomen.

– Kennelijke fouten of vergissingen op de website, social media of publicaties van Claudia haar & make-up zijn niet bindend.

– Alle aanbiedingen zijn vrijblijvend, tenzij anders is aangegeven.

Tarieven

– Een samengestelde prijsopgave verplicht de kapper niet tot het verrichten van een gedeelte van de opdracht tegen een overeenkomstig deel van de opgegeven prijs.

– De klant verbindt zich met de kapper de hiervoor afgesproken prijs te betalen. Indien dit niet voor de behandeling besproken is gaat de kapper er vanuit dat onze tarieven de klant bekend zijn. De tarieven zijn te vinden op mijn website. 

Annuleren

– De klant dient een afspraak ten minste 24 uur van te voren te annuleren.

– Bij annulering binnen 24 uur kan de kapper aan de klant 75% van de kosten in rekening brengen.

Aansprakelijkheid

– De kapper garandeert dat de uitgevoerde behandeling voldoet aan de eisen van vakbekwaamheid. Zij maakt daarbij gebruik van kwalitatief goede middelen en materialen.

– De kapper mag ten aanzien van de te verrichten behandeling er vanuit gaan, dat de klant in een goede lichamelijke conditie verkeerd. Omstandigheden bij de klant die het resultaat van de behandeling kunnen beïnvloeden, of die kunnen leiden tot voor de klant ongewenste nevenverschijnselen, dient de klant vooraf aan te geven. Hieronder valt bijvoorbeeld medicijngebruik, allergieën en/of bestraling. Ook het gebruik van Hennapoeder of haarkleuringen met metaalhoudende ingrediënten kunnen het eindresultaat beïnvloeden.

– Is de behandeling niet zoals de klant verwachtte dan kan de klant een klacht indienen bij de kapper. De klant dient de klacht binnen 1 week na de behandeling kenbaar te maken aan de kapper.

– De klant dient de kapper de mogelijkheid te bieden om de klacht op te lossen, d.m.v. een nieuwe behandeling. De kapper is niet verplicht om de klant geld terug te geven bij ontevredenheid.
Ten alle tijden is het doel om de klant met een tevreden resultaat te behandelen.

– Op kleurbehandelingen wordt garantie gegeven mits er gebruik gemaakt wordt van de door mij geadviseerde producten.

 

– Indien u schriftelijk wil reageren op de algemene voorwaarden, mag u mailen naar: info@claudiawitjes.nl.

Ik streef ernaar om binnen 48 uur een reactie te geven.

.